8 Eylül 2010 Çarşamba

Sigara

Hiç sigara içmedim ben
ama seni hep hayal ettim o buğulu sigara dumanının içinde
akıp akıp gittin havada dumanın derinliklerine doğru
belli belirsiz hayaller biçtin dumana
ve ben o hayalleri hayal ederek izledim seni
sessizce kayıyordun ve içime içime akıyordun
içen de zehirleniyordu
ve ben de zehirleniyordum elbet
ruhumu emiyordu bu zehir
bu zehrin..
güç bela nefes alabiliyordum
kendi kendimi zehirliyordum aslında
çünkü seni içimde saklayan bendim
eğer gitmeseydim seni içenlerin yanına
ve gitmeseydim seni bilmediğim yerlere
elbet yok olurdun benden
ama seni hep bir yerlerde saklamak istedim ben
seni saklarken ölmek istedim belki
ya da ölmeyecektim kimbilir
ama senle çekecektim acımı
ve istemesende sen olacaktın yanımda
istemek demişken
istermiydin gerçekten bilmiyorum
ama ben istemeni hep istedim
bu yüzden hep sensiz yerlerde,
seni içenlerleyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder